Wyzwanie kontemplacji

Słowo zagłębianie się w środku myślach nie jest używane jednolicie do wnętrza literaturze chrześcijańskiej. Może nazywać owo samo, co medytacja bądź deliberowanie również ma na myśli więc medytowanie o czymś. Tutaj słowa kontemplacja używamy wyłącznie na wskazanie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi przenigdy o medytowanie powyżej jakąś treścią. Jest owo poniekąd postać doświadczenia udawanie aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "deliberacja" pochodzi z łaciny. "Contemplari" znaczy "pojmować". tutaj. Celem jest przeczucie w środku siebie samego, widzenie tego, co boskie w nas natomiast stworzeniu wewnątrz postaci uwewnętrznienia czy doświadczenia nie mówiąc o naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest prędzej stanem doznawania niż stanem aktywnego działania. Tego stanu negacja logiczna wolno przyuczyć, tylko wyłącznie wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, przynajmniej na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, również od momentu którego iskra przypuszczalnie przeskoczyć, ażeby do wnętrza uczniu, do wnętrza uczennicy rozpalić się ten tenże ogień. Zadatki aż do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji jest dozwolone nagrodzić czwórka fazy:1. Modlitwa jako podejście aż do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - modlitwa spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze dwaj fazy dadzą się spełnić wskroś każdego człowieka zdrowego fizycznie i psychicznie. Prowadzą one do stanu wielkiego spokoju natomiast głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się tamten stan "modlitwą spokoju". Jako proste egzystencja w obecności Boga. Jest owo forma kontemplacji. Człowiek patrzy w środku swoje własne bycie. Doświadcza w środku ten modus Boga bliżej natomiast głębiej niż w pobliżu modlitwie ustnej czy też rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa najczęściej pewnie na osobowość. Jednakże negacja logiczna chodzi po tej stronie nadal o tajemniczy kondycja we właściwym sensie. Ten pojawia się tylko do wnętrza fazie trzeciej dodatkowo czwartej. Mistyczny stan rzeczy przydarza się człowiekowi: nie wolno go wywołać aktem woli, przecież dopiero preparować na mocy tresura modlitwy. Ten, komu dane jest wprowadzić się aż do tej przestrzeni, ten na wówczas co doświadcza, co owo znaczy, żywić eros Boga ze wszystkich sił. Bóg samodzielnie daje takiemu człowiekowi nowe siły, z racji którym prawdopodobnie on czuć sympatię Boga. W praktyce te kwartet kroki nie występują oddzielnie, wręcz przeciwnie krzyżują się dodatkowo zachodzą na siebie.Wspinając się co chwila wyżej wewnątrz swych duchowych pragnieniach, istota ludzka odkrywa kontemplację jako faktyczność nie ale wręcz możliwą na rzecz siebie, jednakowoż również sobie zadaną. Pragnąc kontrować na taki forma łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie zapytanie, na w jakim stopniu istota ludzka o własnych siłach, przypadkiem przekroczyć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, w środku odróżnieniu od czasu wlanej. Tę pierwszą wolno by wymienić modlitwą prostego spojrzenia, czyli też modlitwą głębokiego milczenia, dokąd pokoju dostępują negacja logiczna ostatnim tchem psychologiczne, jednak a głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej podświetlony intelekt mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej zdawać sobie sprawę rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi człowiek z wykorzystaniem wiarę do kontemplacji natomiast pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne bytowanie myślą plus sercem wobec Bogu (por. PC 5), pośród Jego tajemnic, przede wszystkim odnośnie aż do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, zaledwie na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się prolegomena do wnętrza nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita otchłań serca w gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym ku Ojcu w niebiosach. Aby wejść wewnątrz dziedzinę kontemplacji, w niezwykłą noc kontemplacji należy wyłożyć klasyczny inskrypcja św. Jana odkąd Krzyża:Orygenes w środku Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście pojęcie waszego ducha oraz oddalając się od chwili ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – to niecodzienny rozwiązanie, aby ujrzeć Boga.Św. Jan odkąd Krzyża: Dusza powinna wprost przeciwnie z miłości spostrzegać na Boga… przechowywać się niewzruszenie spośród miłosną uwagą, oraz prostą a szczerą niczym ten, który otwiera oczy spośród myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja w swej istocie wiąże się z otwieraniem oczu spośród miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. przyswajać ofiarowaną uczucie a odpowiedzieć kochając. Dlatego rozciąga się białogłowa na życie. Być zdolnym aż do kontemplacji znaczy wymyślić, iż jestem miłowany, iż jest Ktoś, jaki tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska ceremoniał kontemplacyjna lectio divina przekazana została do wnętrza formie listu o. Guigo Kartuza do brata Gerwazego. Guigo II (zm. blisko 1193 roku) wstąpił do zakonu do wnętrza Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, jakkolwiek do wnętrza końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji plus pokucie. W listowie zawarł klasyczne pouczenia kształtujące niemało pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, związany pracą ręczną zacząłem sądzić o ćwiczeniu się człowieka duchowego, niespodziewanie duszy rozmyślającej ukazały się cztery stopnie duchowe, i mianowicie: czytanie, rozmyślanie, pacierz również kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest wtedy pracowitym rozważaniem Pism z wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy również dokonanie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem w kierunku Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy w takim przypadku aktualnie kwartet stopnie, pozostaje nam pojmować ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodkości błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, pacierz prosi o więcej, dumanie smakuje . Stąd zaś już sam Pan mówi: Szukajcie, oraz znajdziecie, kołaczcie, zaś otworzą wam. Szukajcie na mocy oczytanie, zaś znajdziecie na skroś rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, natomiast będzie wam otworzone w kontemplacji. Czytanie mało co podaje aż do ust porażający żywność, rozmyślanie rozgniata go zaś przeżuwa, pacierz wydobywa zmysł smaku, rozważanie zaś jest samą słodyczą, która raduje oraz nasyca. Czytanie dotyka niemal nic bardziej błędnego powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, modlitwa jest prośbą pełną pragnienia, rozważanie - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne w takim razie rozmyślanie, postępując na przodzie nie pozostaje na pozornie, negacja logiczna tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą z osobna. Pilnie rozważa, że Jezus nie powiedział: błogosławieni czystego ciała, niemniej serca. Bo negacja logiczna wystarczy dysponować ręce czyste odkąd złych uczynków, jeżeli również umysłu negacja logiczna obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza to respekt proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana lub który stanie w Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych dodatkowo czystego serca. Jak gorliwie musiał spekulować tę schludność serca ów wróżbita, dlatego że modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże oraz równie: Jeżeli znalazłbym nieprawość do wnętrza mym sercu, Pan by mnie negacja logiczna wysłuchał. Dusza przeto rozmyśla o tym, kiedy bardzo troszczył się o tę dziewictwo błogosławiony Hiob, który mówił: Zawarłem stowarzyszenie z moimi oczami, by nawet nie zerknąć na pannę. Oto na sposób nader strzegł się współmałżonek poświęcony, który zamykał swoje oczy, by negacja logiczna przyglądać się na lichota, ażeby niebacznie negacja logiczna dostrzec tego, czego - wrzący - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy fiolka alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - do tej pory negacja logiczna smakiem, jakkolwiek nieomalże powonieniem. I myśli, niczym słodko byłoby znosić tej czystości, o której za pośrednictwem rozmyślaniu wie, jak na przykład niesłychanie jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, oraz nie widzi do wnętrza sobie sposobu, kiedy mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża oraz żal, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, nie przypadkiem jej posmakować. Albowiem ten, kto czyta to znaczy rozmyśla, negacja logiczna być może czuć owej słodyczy, o ile negacja logiczna będzie mu owo dane z góry […]ModlitwaDusza zatem widząc, że sama spośród siebie nie przypadkiem dojść do upragnionych słodyczy poznania a doświadczenia natomiast iż im w wyższym stopniu zstępuje wewnątrz fajansiarz serca, tym w wyższym stopniu raduje się Bóg, upokarza się natomiast ucieka się do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się lecz wciąż ludziom czystego serca, oto na mocy oczytanie a rozmyślanie badałam, niczym mogłabym posiąść prawdziwą dziewictwo, abym w środku jej pośrednictwem mogła szczegółowo ewentualnie przynajmniej wewnątrz małej części uchwycić sens Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam wewnątrz mym sercu, aż rozgorzał wewnątrz zanim pożar także życzenie, by bardziej Cię poznać. Dajesz mi się wydedukować, kiedy łamiesz na rzecz mnie chleb Pisma Świętego, zaś im z większym natężeniem Cię poznaję, tym z większym natężeniem poznać Cię pragnę, poprzednio nie powierzchownie, wedle litery, wprawdzie za pomocą doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi plus podobnymi słowami, pełnymi ognia, dusza rozpala swoje hobby, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, i uszy Jego otwarte są na ich prośby, negacja logiczna czeka chociażby aż skończą się te błagania, wszak przerywając rozwój modlitwy prędko się ukazuje tudzież pospiesznie wybiega vis-a-vis spragnionej duszy zaś rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia dodatkowo sprawia, do wnętrza przedziwny rozwiązanie umacniając, ożywiając, upajając tudzież otrzeźwiając, iż zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta płeć słaba przeciwnie o Nim. I równie wzorem cielesne żądze zwyciężają duszę faktycznie wielce, że porzuca kobieta wszelkie sposób bycia rozumu, natomiast człowiek staje się poniekąd skończony materialny, w ten wybieg też dzięki tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne owszem są pochłaniane natomiast opanowywane wskroś duszę, iż trup w tym momencie wewnątrz niczym się jej negacja logiczna sprzeciwia a człek staje się mało co nieuszkodzony duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), w ciągu studiów w Paryżu w środku 1243 związał się z zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; kolejny kardynał i biskup Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu w Rozmowie spośród samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego trening mają być rzeczy wewnętrzne zaś zewnętrzne, głębokie i wysokie.Po zupa, psyche pobożna powinna na skroś etiuda duchowe sprowadzić promień kontemplacji na swoje wnętrze, żeby dostrzec, jako jest ukształtowana na skroś naturę, zniekształcona wskroś wina, naprawiona dzięki łaskę.Po drugie, powinna odwrócić promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, tak aby wydedukować, jak na przykład niestałe jest ziemskie wachlarz, podczas gdy zmienna ziemska duma tudzież podczas gdy żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna przydzielić promień kontemplacji pod adresem głębi, żeby poznać nieuniknioną przymus ludzkiej śmierci, straszną bezpośredniość Sądu Ostatecznego natomiast karę piekła nie do zniesienia.Po czwarte, powinna wyznaczyć promień kontemplacji pod adresem wysokości, żeby wydedukować niebieską wesoły nastrój, jej nieocenioną wartość, niewymowną radość oraz nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest tamten beatyfikowany krzyż, sprecyzowany czterema kierunkami, na którym poprzez ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć zupełnie ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest ów żarzący automobil, zaopatrzony w środku cztery koła, na którym przez usilną kontemplację winnaś przekraczać próg do pałacu nieba, w środku szrama zbytnio swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy luby, czy też pożar miłości, zostawił praktyczne wskazania na rzecz wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, jak na przykład mamy szkolić się w środku stosunku do ognika mądrości. Należy owo czynić wewnątrz takim porządku:

Słownik tłumaczy, iż nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło dodatkowo podjęciu decyzji o tym, żeby tego nie powtarzać. Oczywiście to słuszne, pomimo tego wewnątrz Piśmie św. greckie termin oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która z kolei prowadzi aż do zmiany sposobu działania zaś reagowania w naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało ponowne pojawienie się do przestrzegania Prawa – uważanie tego, co ono mówi, natomiast stanięcie w środku posłuszeństwie pod niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną działalność, powiedział: „Nawracajcie się i wierzcie do wnętrza Ewangelię”. On sprawił, iż te dwie aspekty – Prawo także religia – wierny się jednością, a nawrócenie miało po pewnym czasie zdradzać negacja logiczna tyle pogląd ku tyłowi, w jakim stopniu pójście do przodu. Dobra Nowina jest czymś, do wnętrza co wkraczamy na mocy wiarę. To przesłanie głosili później apostołowie do wnętrza dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział aż do nich Piotr – natomiast niech wszystek spośród was ochrzci się w imię Jezusa Chrystusa na rozgrzeszenie grzechów waszych, i weźmiecie w darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co wobec tego składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, przyjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana dodatkowo życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest to największe praktyka wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal w ciągu grzechy. Grzech to nieposłuszeństwo poniżej Boga, tedy powinniśmy ubolewać, kiedy go popełniamy. Jednak smutek z powodu grzechów to w dalszym ciągu nie nawrócenie – jest nim zaledwie odbiór życia, w środku którym nie ma poprzednio potępienia. Nie chodzi zatem o sentyment smutku (samo do wnętrza sobie destrukcyjne), mimo to o rozpacz, który prowadzi aż do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia a jest konieczna aż do tego, abyśmy mogli wprawić do porządku naszą relację z Bogiem, tedy ten sakrament jest dla nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się również wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od momentu pracy Ducha Świętego do wnętrza nas, który prowadzi do przyjęcia przebaczenia zaś aż do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje ciągle te same grzechy natomiast negacja logiczna widzi żadnej poprawy. Wierzy, że zostały im one przebaczone, wprawdzie jest jakaś tarapaty, która nie pozwala im uznać mocy nawrócenia. A to naprowadza nas na trzecia część obręb nawrócenia.3. Uwolnienie od chwili zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, skoro negacja logiczna wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy na umór mrowie, by otrzymać odpowiedzialność za wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak nie jesteśmy do końca świadomi tego, co pociąga za sobą polski grzech. Nie rozumiemy do wnętrza pełni, jak bardzo obrażamy Boga, podczas gdy ranimy samych siebie również jak na przykład nadzwyczaj szkodzimy innym. Gdybyśmy owo zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A negacja logiczna widzimy, z tej przyczyny że wapniak kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem lub wyraźnie) aż do naszego grzechu. Zachęcam aż do bardzo ważnej refleksji: wzorem nieprawda natomiast zwodzenie złego ducha działa w moim życiu. Ta rozum jest nadzwyczaj istotna, ponieważ wystawienie pokus na światło Boże jest dla nas drogą aż do wolności do wnętrza Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, w 1970 r. samodzielnie doświadczyłem chrztu w środku Duchu Świętym także spotkałem Jezusa. Zacząłem w tamtym czasie czytać Pismo św. plus kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, iż wiele spośród niego nie rozumiem. W kto wyjście ci wszyscy ludność, o których jest mowa w środku Ewangelii, byli uwalniani na skroś Jezusa z mocy złego ducha? Jednak był we mnie już Duch Święty, w związku z tym wiedziałem, że owo, co czytam, jest prawdą.Niedługo z kolei przyjechał do mnie mój towarzysz, który był w owym czasie w seminarium, oraz powiedział, że na przestrzeni spotkania modlitewnego modlono się w środku niego natomiast został uwolniony. Nie rozumiałem, co miał na myśli. Powiedział mi, że miał sprawa spośród masturbacją – wyznawał owo, rozmawiał o tym problemie z kierownikiem duchowym, stosował się aż do wszystkich jego wskazówek, tymczasem wciąż był towarzyszący tym grzechem. Wtedy pomodlono się w ciągu niego natomiast… w tej chwili jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, że chyba że to zgodność z rzeczywistością, owo wiele rzeczy w moim życiu wymaga takiej modlitwy, także jest jeszcze deszcz innych ludzi, którym wolno by wewnątrz ów postępowanie pomóc. I rzeczywiście, metodą prób a błędów, zacząłem uganiać się umiłowany w odniesieniu do uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu w Duchu Świętym odczułem, iż potrzebuję wciąż więcej uzdrowienia. I ano, Bóg okazał mi łaskę natomiast pewne osoby modliły się w ciągu mnie, abym mógł doświadczyć wewnętrznego uzdrowienia do wnętrza relacji z moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, iż jest we mnie więcej odwagi, gdy mówię aż do dużych grup ludzi. Nie byłem już do tego stopnia zamknięty także skupiony na sobie. Zrozumiałem później, że Bóg ma koncepcja poniżej naszego życia, pomimo tego taki plan ma i szatan. To on chciał, abym żył towarzyszący lękiem a przenigdy negacja logiczna podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem aż do wniosku, że potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie także… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy w środku 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął kruszyć moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem wszystko, co do mnie należało, tudzież postępowałem w zasadzie, atoli… moje kier oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił aż do domu Ojca, jednakowoż w ową stronę Pan Bóg zaczął mi uwidoczniać także grzechy „starszego brata”. Bóg po kiedyś dalszy skruszył moje serce także doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza publikacja – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce dodatkowo poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, że modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w ową stronę, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie do tego udręka kręgosłupa, który wielokrotnie dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, toteż także plus wtedy.Gdy w trakcie tej modlitwy duszpasterz mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, nie tak wiele spośród głowy, co z serca, że do wnętrza pierwszej klasie zostałem upokorzony przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia plus wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął wewnątrz autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, że jest byt za mnie, co uważałem wewnątrz fragment siebie samego, tudzież współcześnie owo ze mnie wychodzi! I raptem stałem się wolny. Ksiądz nazwał to „ociupinę” odrzuceniem, więc wyrzekłem się odrzucenia, a Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem więc, jak bardzo czynów do wnętrza moim życiu było popełnionych spośród lęku przed odrzuceniem – jakże wiele zamknięcia się w sobie, chronienia samego siebie, na sposób wiele egoizmu... Myślę, iż ten przypadek pomoże nam uchwycić sens, z jakiego powodu samotność od zwodzenia prowadzi nas do nawrócenia. To kłamstwa, w środku które uwierzyliśmy oraz które nosimy wewnątrz sobie –sprawiają, że jesteśmy zamknięci i nie umiemy przyswajać miłości Boga. Już samo noeza tego, co jest w środku naszym sercu – daje wolność. Czasem owo, co w sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, toteż wyrzeczenie się ich przypadkiem sypać się nam ryzykowne. Tak się aż do nich przyzwyczailiśmy, iż boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy to wszystko. Dlatego musimy żebrać Boga o odkrycie prawdy o nas – zaś zgodność z rzeczywistością wyzwala!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ważne minerały, bursztyny, agat

Dzwonek uzdrowienia